середу, 28 липня 2010 р.

Unexpected day off

На роботі велика метушня, керівництво їде на переговори і роботи майже нема) тож є час щось написати)


Донецькі вихідні.
І знову була п»ятниця, і знову моє внутрішне Я кричало від радощів, бо п»ятниця і попереду вихідні)
Тож мої вихідні почались ввечері, коли сидячи в МакДональдсі з кавою і судоку я чекав на свій потяг до Донецька) Давно вже запрошували в гості і нарешті вийшло поїхати)
Дорога була легкою, біля мене відкривалося вікно і таким чином мав досить не поганий клімат контроль) дорога займає приблизно 10 годин і не є напряжною.
По приїзду першим враженням про Донецьк було депо 1924 (якщо не помиляюсь) року з справжніми паровозами, а це надзвичайні машини, кожен з яких є шедевром інженерної думки + ще в дитинстві ходив «на паровозіки» з усіма, кому було не лінь мене туди водити.
Зустрівся з Катєю і ми поїхали на міні екскурсію. Першим пунктом звичайно стояла Донбас арена. З першого ж погляду весь пейзаж арени мені нагадав про Америку, а точніше про Денвер. Все виглядає дуже просторо, сучасно, чисто, вільно і модно. + фонтан у вигляді м»яча провів ще одну паралель між ареною і Денвером, бо там колись бавився таким самим фонтаном.
Потім пройшлися по парку біля арени і завітали в дитячий парк зх скульптурами. Хм… коли був дитиною, напевно так само не звертав увагу на ці скульптури, просто лазив собі, бігав і вигадував би щось, як і інші діти, але коли виростаєш, то дивитися на ці скульптури без болі у животі від сміху не можливо і уж точно водити в такі місця дітей не дуже хочеться . Хочеться спитати скульпторів «про що ви думали коли робили ці скульптури?» іноді вони тягнуть більше на дорослі обкурені сюжети)
Потім обід, душ, кава і знову гуляти)
Час до вечора пройшов швидко, і зайшовши в магазин і купивши вана талін, ми пішли на вечірку. Поринути в атмосферу АЙСЕКа і зустріти людей, яких не бічив ще з Горизонтів в Маріуполі і Сімферського ЛСС як завжди класно і весело. вечір пройшов на даху 24 поверхового будинку, афігенна панорама Донецька і кольорові вогні ночі і дуже багато цікавих людей)
Неділя була гіпер лінивою, бо зранку дивилися короткометражки і через це я ледве не запізнився на потяг. Декілька дзвінків, швидкий таксист, біг по вокзалу – в результаті я встиг на поїзд) Дякую за це Каті, Діані і Артему!)
По дорозі в Сімфер я спав і відсипався за тиждень, вихідні і за тиждень попереду)

Трохи про практику. Пройшло 65%. склав щоденник – начеб то рухаюсь нормально, з задачами справляюсь нормально. Ще 1.5 тиждні, думаю це швидко, бо втянувся. 

А сьогодні до обіду нарешті закінчив 3D модель крана!


Немає коментарів:

Дописати коментар