неділю, 11 липня 2010 р.

1'st week

Пройшов один тиждень практики-роботи.
Результати, як на перший тиждень не погані. Є нормальні контакти, трохи прошарився в структурі і завданнях.
Працював з технічною документацією на споруджувальні об"єкти. Гарна практика, бо отримую найсвіжішу технічну інформацію, якої ніколи не знайдеш в універі. В цілому мені подобається - цікаво бачити реальну роботу, а не універські приклади.+ в універі можна це все використовувати :)))
Відкрив для себе, що мені дуже подобаються якісні креслення.

Чим відрізняється практика від універу, це тим, що в універі в тебе є купа часу, консультації, оцінки.На практиці є БОС, завдання і критерії якості + твоя голова. Все) і крутись.
Мені не подобається те, що моя робота передбачає тільки вміння пошуку інформації, аналізу і її компановки в шось інше. тобто роботу може виконувати і інша людина, без вищої освіти. можливо це тільки тому що я стажуюсь (а що можна дати студентові? ), але мені цього мало, адже нема сильного розвитку знань. та попереду ще 3 тижні, і я візьму від них по максимуму, не дарма ж сюди потрапив :) може і згодиться в житті.
Для себе зрозумів ще такі штуки -
1. я не створений для офісного сидіння і постійної паперової роботи.
2. треба спробувати ще щось крім своєї спеціальності, в плані навчання і роботи.
3. постало логічне питання - нафіг вчитись супер супер в універі, якщо на роботі це все одно не дуже треба і вистачає загального розуміння.
тож буду шукати і пробувати)
Чекаю 2ий тиждень)))

2 коментарі:

  1. Хм, выводы конечно интересные.....
    1. Ответственность за свою часть проекта и реальное управление людьми - пока тебя ЭТО не трогало, твой вывод преждевременный.
    2. и будешь ты хороший парень с сегментарными знаниями.... оно тебе нужно?
    3. ты собираешься быть спецом или так, поговорить?

    Думай и анализируй, это тебе поможет всегда. А хороший парень - это не профессия, это хороший собутыльник...

    Удачи! Филин

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую за зауваження :)
    І Тобі успіхів!)

    ВідповістиВидалити