вівторок, 29 червня 2010 р.

o0?

День почався від сніданку на площі в центрі Сімфера, біля постаменту Леніна. На сніданок була легендарна їжа - батон і кефір (студенти :))) )сьогодні вирішив трохи погуляти по Сімферу. Взагалі мені подобається місто, люди і все, що я бачу. Якщо приходиш в місто відкритий, то місто відкривається тобі :)
так ось, полазили по місту і вирішили піти подивитись на Скіфський Ніаполь. цікава досить штука:




А ввечері придумав готувати вечерю. по дорозі закупилися і почалось.
Готувати я люблю, я відпочиваю в цей час. Часто шось придумую і іноді виходять ляпи, проте час від часу мені самому подобається моя "кухня". Сьогодні готував солодку гречку з корицею, салат з фіолетової капусти з перцем болгарським і зробив піджарку з овочей, сосисок і соусів) + до вечері взяв вино біле напівсолодке і
ось що вийшло.
Після всього дня на ногах все було з"їдено за лічені хвилини, а це гарний знак)

Немає коментарів:

Дописати коментар