неділю, 14 вересня 2014 р.

Розвідування місцевості

Найкращий спосіб дізнатись щось нове про місцевість в яку потрапив, це поїхати розвідувати цю місцевість, спілкуватись на вулиці, самому знайти гарний обід і зловити "той самий момент", коли місцевість спілкується з тобою, вона дивиться на тебе, а ти на неї і ти більше розумієш себе.
Тож я в Штатах, Оклахома, Тулса (хоча оригінально кажуть Талса). Тут в школі по роботі і промайнуло вже 5 із 6 тижнів. Більшість часу я в школі і якщо ми десь з групою вибираємось, то здебільшого це бари. 
Тут величезні відстані, без машини робити нема чого. Гуляти в європейському розумінні тут майже нема де, і до цих місць теж треба їхати. Тож нині розділившись з групою взяв таксі і поїхав по своїм справам - дізнатись що це за місцевість в простий сонячний вихідний.

Down Town не великий, але й малим його назвати не можливо. Я потрапив в вихідний день, ледей зовсім не багато. Був якийсь концерт з кантрі музикою, і в парку був фестиваль йоги.
Я знайшов те, що шукав, але довго не міг знайти в вечірніх поїздках, а саме Місто. І вуличний фестиваль хендмейду. Потім смачний обід і гарячий чай. То було як раз, бо тут, як і всюди вже осінь, але теплих речей з собою в мене не так багато.

Щоб зрозуміти Штати треба тут провести значно більше часу ніж я, але після поверхневого знайомства ще раз переконався що для мене ближча Європа. Але ще залишаються інші місця, в яких я не бував ще, але побуваю :)
Успіхів!

Немає коментарів:

Дописати коментар