четвер, 3 січня 2013 р.

Bridging 12-13

Ось і скінчився рік та почався наступний. Події та досвід з минулого року стали вже початком нових історій, пригод, подій які будуть творитись в новому році, а найкращі події року стали його індикатором. І можна намалювати картинку року, кожний місяць, кожну ціль. Сподіваюсь, кожен може пишатись всім, що зробив за рік.
Особисто мої цілі виконані, хоча і є певні корективи.

Новий рік починається активно - лечу до школи в теплий Абу-Дабі. В саме літо посеред зими.
Місто-мрія та краєвиди, що прискорюють серцебиття. Я дуже хотів потрапити в цю частину світу і поринути в культуру, яка досі мені є майже не відомою. Нарешті трапилась нагода, і як завжди: працювати над собою і вчитись. І то на краще - нове випробування, нові цілі, свіжа енергія та досвід.

Для мене важливо починати новий рік так, як хочеться, і відразу вливатись до активного виконання нових планів. І цей новий рік вийшов як маленька авантюра, яка увінчалася успіхом. Мене це мотивує і додає ентузіазму.


Святкування цього НР було в досить тихій, затишній атмосфері - без гучних феєрверків, без центральної ялинки на площі міста, без великого гурту веселих друзів, про те з китайськими ліхтариками та з атрибутами, які мені раніше не були притаманні: качка, чілійське вино, овочі, не було олів"є.

Рік був дуже насичений, з великим досвідом, уроками. І мені щиро приємно що поряд зі мною були мої друзі і особливі люди. Хочу сказати спасибі всім хто був частиною мого року.

Друзі, цей рік буде особливим для всіх нас - ми всі станемо кращими: сильнішими, швидшими та досягнемо більшого!

Як то кажуть, панове, "Citius, Altius, Fortius"!


Немає коментарів:

Дописати коментар